Povestea continuă
In perioada de sustenabilitate au fost păstrate active grupurile de WhatsApp cu elevii în vederea identificării oricărei nevoi asociate grupului țintă.
Ca urmare a numeroaselor workshopuri derulate în cadrul proiectului, la care au participat 208 elevi, workshopuri care au depășit de cele mai multe ori tema nediscriminării materializandu-se într-o veritabilă consiliere in vederea prevenirii abandonului școlar sau a orientării profesionale, Trianbia Consulting SRL a devenit și furnizor de consiliere și orientare profesionala, respectiv mediere pe piata muncii. In acest fel, cumulat cu experiența dobândită prin implementarea proiectului, ne-am propus ca pe viitor sa putem acoperi și nevoia de consiliere și orientare profesionala respectiv mediere pe piata muncii in viitoare proiecte europene.
Tot ca urmare a experienței avute în proiect și a contactului cu mediul Horeca, Trianbia Consulting a trecut printr-un proces de rebranding schimbandu-si denumirea in Clever Lemon. Astfel, a luat naștere un nou concept de cursuri aplicate dedicate tinerilor antreprenori sub motto-ul : când viața îți dă lămâi, întâi înveți, apoi faci limonadă. Proiectul este in curs de lansare, site-ul fiind finalizat și va fi promovat și în rândul tinerilor participanți în proiect, contribuind astfel la dezvoltarea lor, în funcție de opțiune, ca și antreprenori de succes.